Mimarlık ve iç mimarlık programları, yaratıcılığı ve teknik bilgiyi bir araya getiren alanlardır. Mimarlık, yapıları tasarlamak ve inşa etmekle ilgilenirken, iç mimarlık ise iç mekanların estetik ve işlevselliğini optimize etmeye odaklanır. Her iki program da öğrencilere görsel ve mühendislik becerileri kazandırarak, mekânları işlevsel ve estetik açıdan geliştirmenin yollarını öğretir. Hem yaratıcı düşünme hem de pratik uygulama becerilerini geliştiren bu bölümler, alanında uzman profesyoneller yetiştirir.

Bu ders, öğrencilere CGI ve VFX tekniklerini kullanarak 3D modellerin gerçek dünya görüntüleriyle nasıl birleştirileceğini öğretmeyi amaçlamaktadır. Öğrenciler, sanal objelerin gerçek çevre ile uyumlu bir şekilde nasıl entegre edileceği konusunda bilgi ve beceri kazanacaklardır.

3Ds Max Mimari Eğitim İçeriği (100 Saat)

  • Program Arayüz Tanıtımı
  • Temel Bilgi ve Ayarlarının Yapılması
  • 3d obje Oluşturma Komutları ve Paremetreleri
  • Transformlar Düzenleyici Komutlar ile çalışmak.
  • Modifier Değiştirici Komutları ile Çalışmak
  • 2 Boyut Çizim Komutları ile Çalışmak (Shapes -Edit Spline )
  • Compound Object (Birleşik Şekiller) ve Yardımcı Objeler ( Helpers) ile çalışma.
  • AEC Extend Templete (Hazır Modüllerle Çalışmak)
  • Edit Poly Polygon Modelleme Teknikleri
  • Autocad ve Diğer Program dosyaları ile Çalışma Dosya Export ve Import İşlemleri Özellikleri
  • Autocad Mimari Model Alınması 3d Max ile Modelleme (İç mekan-Dış mekan)
  • Standart Işıklar ,Aydınlatma Elemanları ve Gölgelendirme
  • Camera (Standart Camera) Yerleştirme ve Ayarları
  • Malzeme Editörü ( Material Editor) Menüsü ve Özellikleri Ayarları.
  • Standart Malzemeler -Malzeme Çeşitleri -Bitmap Kaplamalar-Ayarları
  • Render- Render Motorları ve Ayarları
  • V-Ray Render Motoruna Geçiş ve Tanıtımı ve Vray Parametreleri
  • Render Setup ve V-Ray Ayarları
  • V-Ray Malzeme Atama – Oluşturma ve Ayarları
  • V-Ray Işık ( Lights) -. V-Ray Sun ve Ayarları
  • V-Ray Kamera Ayarları
  • İç Mekan Modellenmesi ve Vray -Malzeme- Işık ve Kamera Ayarları
  • Dış Mekan Modellenmesi ve Vray ile Malzeme- Işık ve Kamera Ayarları
  • Vray Render Ayarları – Render Alınması
  • Temel Animasyon -Oluşturma Metodları
  • Render Sonrası Adobe Photoshop ile Post production çalışması


Gerekli Araçlar:
    •    3D modelleme ve animasyon yazılımları (Blender, Maya, 3ds Max vb.)
    •    Video düzenleme yazılımları (Adobe After Effects, Premiere Pro vb.)
    •    İlgili donanım ve yazılımların kurulumu
Hedef Kitle:
    •    3D modelleme ve VFX alanına ilgi duyan öğrenciler, profesyoneller ve meraklılar.